عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه یزد؛

درخشش دانشجویان دانشگاه یزد در مسابقات رباتیک کشوری

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه یزدگفت:دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه یزد با کسب مقام‌های اول تا سوم در لیگ کابل نورد و کسب مقام دوم و سوم در لیگ لوله نورد خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد هادی هنرور عضوهیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه یزدگفت:دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه یزد به دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ با کسب مقام‌های اول تا سوم در لیگ کابل نورد و کسب مقام دوم و سوم در لیگ لوله نورد خوش درخشیدند.

هنرورافزود:تیم‌های اعزامی دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه یزد به دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ با کسب مقام‌های اول تا سوم در لیگ کابل نورد و کسب مقام دوم و سوم در لیگ لوله نورد خوش درخشیدند.

وی گفت: دومین دوره مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ از ۲۴تا۲۶ بهمن‌ماه در شهر اهواز بسیار گسترده تر از سال گذشته برگزار شد.

هنرور افزود: تعداد ۱۸نفر از دانشجویان رشته مکانیک دانشگاه یزد که علاقه‌مند به بحث رباتیک بودند در قالب ۶تیم در دو لیگ کابل نورد و لیگ لوله نورد در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در لیگ لوله نورد از ۸تیم اولیه تیم های دانشگاه یزد با تامین شرایط لازم، مقام های دوم و سوم را کسب کردند، و در لیگ کابل نورد از ۶تیم اولیه تیم های دانشگاه یزد با تامین شرایط لازم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ ی

دانشجویان دانشگاه یزد در مسابقات رباتیک کشوری افتخار آفریدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار